دوشنبه  23  تیر  1399 , روز گفت و گو و تعامل سازنده با جهان

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید. (در حال حاضر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در این سامانه، در ساعات اداری انجام می شود.)

لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند. مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است." اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
1- امکان خرید تا سقف 1 میلیارد ریال در روز ( سقف هر تراکنش 500 میلیون ریال ) 2- امکان انتقال کارت به کارت
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری (سامانه پیشنهاد و بازخورد)

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.