یکشنبه  1  خرداد  1401 , روز بهره وری و بهینه سازی مصرف - روز بزرگداشت ملاصدرا

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید. (در حال حاضر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در این سامانه، در ساعات اداری انجام می شود.)

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری (سامانه پیشنهاد و بازخورد)

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.