جمعه  8  مرداد  1400 , روز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی (شیخ اشراق)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید. (در حال حاضر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در این سامانه، در ساعات اداری انجام می شود..)

با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
https://www.bpi.ir/sheba
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی چک (صیاد) به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته‌چک‌های بانکی از سوی بانک مرکزی پیاده‌سازی شده است. استفاده از طراحی خطی،‌ الیاف فلورسنتی، کاغذ حساس به مواد شیمایی، چاپ نامرئی و ریز نوشته از مهم‌ترین مشخصات امنیتی چک‌های صیا
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری (سامانه پیشنهاد و بازخورد)

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.