یکشنبه  29  فروردین  1400 , روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید. (در حال حاضر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در این سامانه، در ساعات اداری انجام می شود.)

لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
اگر در هنگام انجام تراکنش های غیر حضوری با خطا مواجه می شوید دلایل زیر را بررسی نمایید : 1- پیغام خطای " اطلاعات کارت وارد شده نامعتبراست " : این مشکل به دلیل تاریخ انقضا یا کد اعتبار سنجی cvv2 اشتباه است . 2- پیغام تعداد دفعات رمز از حد گذشته است : این پیغام به معنی مسدود شدن رمز دوم کارت است که می توانید با تعریف مجدد رمز دوم در یکی از خودپردازهای پاسارگاد مجدد آن را فعال نمایید . 3- اگر کارت بر روی پایانه های فروشگاهی یا خودپردازها تراکنش انجام نمی دهد به نزدیک ترین شعبه مراجعه فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت کارت نقدی خود لطفا با شماره 23505-021 یا 82890-021 ( داخلی 2 ) تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 (داخلی صفر یا 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد و ورود به قسمت خدمات بدون کارت 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ نام کاربری و رمز موبایل بانک 2- ورود به لینک www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- فعال سازی و ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
برای اصلاح شماره موبایل با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری (سامانه پیشنهاد و بازخورد)

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.