چهارشنبه  2  مهر  1399

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید. (در حال حاضر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ثبت شده در این سامانه، در ساعات اداری انجام می شود.)

لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx
لطفا جهت مشاهده راهنمای بانکداری مجازی وارد لینک زیر شوید
https://www.bpi.ir/ibanking
انتقالات سامانه‌ی "پایا" برای دستور پرداخت‌های مشتریان سه بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی و در سیکل ساعت 03:15 و 10:15 و 13:15 پردازش و برای اعمال نتیجه به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعت 13:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن در سیکل روز بعد اعمال می‌گردد. انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" در بانک مقصد، درصورتیکه تا ساعت 14:00 توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تاریخ موثر دستور پرداخت صورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 14:00، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
لطفا برای اصلاح دسترسی های موبایل بانک به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
از طریق اینترنت بانک و موبایل و ورود به بخش تسهیلات می توانید فهرست اقساط پرداختی خود را مشاهده فرمایید . روش دیگر مراجعه به نزدیکترین شعبه می باشد.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
لطفا جهت مشاهده فایل راهنما وارد لینک زیر شوید
http://www.bpi.ir/otp
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
http://www.bpi.ir/mobilebank
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
https://ib.bpi.ir
1- تماس با 82890 (کلید 2 ) 2- تماس با 23505 3- مراجعه به نزدیکترین خودپرداز بانک پاسارگاد 4- ورود به سامانه موبایل بانک 5- ورود به سامانه اینترنت بانک 6- از طریق وب سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://epay.bpi.ir/BlockCard.aspx

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری (سامانه پیشنهاد و بازخورد)

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.