یکشنبه  24  آذر  1398

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید.

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
"مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پویا و دریافت رمز یک بار مصرف به سامانه بانکداری مجازی، قسمت «مدیریت نوع رمز کارت» در بخش «کارت‌های من» در منوی «کارت» مراجعه کنند. در نسخه‌ی جدید همراه‌بانک (موبایل‌بانک) نیز فعال‌سازی این خدمت از طریق بخش ""کارت"" فراهم است.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک، آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است."
اطلاعات بیشتر از طریق لینک https://www.bpi.ir/page/view/otp
لطفا به آدرس https://www.bpi.ir/page/view/ibanking مراجعه فرمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) و انتخاب شیوه ورود ( ثابت یا دو عاملی ) نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
لطفا با شماره تلفن 82890 کلید # تماس بگیرید یا به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایید
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.