شنبه  30  شهریور  1398

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید.

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- تماس با 82890 ( کلید 2 ) 2- تماس با 23505 ( شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ) 3- مراجعه به سایت بانک و ورود به قسمت خدمات کارت 4- مسدود کردن کارت از طریق موبایل بانک 5- مسدود کردن کارت از طریق اینترنت بانک
در حال حاضر حوالجات بانکی شامل پایا و ساتنا می باشد . تفاوت این دو در این است که حواله پایا برای همه مبالغ و حواله ساتنا برای مبالغ بالای 150،000،000ریال می باشد . تفاوت دیگر این دو اینست که حواله ساتنا در پایان وقت اداری روز کاری تسویه می شود ولی حواله های پایا از ساعت 16 تا 18 هر روز ( غیر تعطیل ) تسویه و به حساب مقصد واریز می شوند.
اگر رسید پایانی موفق باشد انتقال وجه انجام و وجه مورد نظر به بانک مقصد منتقل شده است . در غیر اینصورت با در دست داشتن رسید انتقال به شعبه ای از بانک مقصد مراجعه نمایید.
پس از دریافت رمز عبور از شعبه، با مراجعه به لینک ورود به بانکداری مجازی ( https://ib.bpi.ir ) ، نام کاربری و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد نمایید.
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba 2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
این امکان هم از طریق بانکداری مجازی ( در بخش کارت منوی اصلی ) و هم مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد وجود دارد . لازم به توضیح است سپرده فرعی تعریف شده فقط در خودپردازهای بانک پاسارگاد قابل شناسایی هستند.
لطفا با شماره 23505 تماس حاصل فرمایید.
برای این منظور می بایست به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.