دوشنبه  27  آبان  1398

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد (CRM)

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به منظور پاسخگویی به سوالات مردم و مشتریان گرامی و دریافت بازخورد از فعالیت ها و محصولات مختلف بانک ایجاد و آماده خدمت رسانی می باشد. بدین منظور شما می توانید سوالات،نظرات و شکایت و مغایرت خود را از کانال های مختلف طراحی شده ارسال و پاسخ های لازم را در اسرع وقت دریافت نمایید.

راهنما و فرآیند ثبت و پیگیری

* لازم به یادآوری است: شما مشتریان گرامی می توانید ثبت و پیگیری پرونده خود را از طریق کانال های مختلف (شعبه، سامانه ارتباط با مشتریان و مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به شماره تلفن 82890) انجام دهید.
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank
برای محاسبه و اخذ شماره شبا می توان از راه های زیر اقدام نمود : 1- وب سایت بانک به آدرس https://www.bpi.ir/sheba
2- تماس با شماره 82891111 ( تلفنبانک پاسارگاد ) و استفاده از گزینه های 3 و4 . 3- استفاده از کد دستوری #720* و انتخاب گزینه هم بانک .لازم به توضیح است که سامانه های موبایل بانک و اینترنت بانک نیز شماره شبای هر حساب را نمایش می دهند.
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
با مشاهده رسید چاپی یا اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
حواله های پایا دو بار در روز و در روزهای غیر تعطیل رسمی پردازش و به بانک‌های مقصد ارسال می‌شود. (دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده تا ساعات 11:00 و  15:15 در سیکل همان روز و دستور پرداخت‌های بعد از آن روز بعد اعمال می‌گردد.) انتقالات سامانه‌ی "ساتنا" درصورتیکه تا ساعت 15:45 ( روز غیر تعطیل ) توسط مشتری ثبت و تایید گردد، تا پایان وقت اداری تصورت گرفته و تعهد انجام دستور پرداخت در این سامانه بصورت "همان روز" است. جهت دستور پرداخت‌های ثبت و تایید شده پس از ساعت 15:45، در اولین روز کاری بعد به حساب مقصد ارسال خواهد شد.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کاهش مخاطرات مرتبط با رمز دوم کارت‌های بانکی، که در تراکنش‌های بدون کارت به‌کار گرفته می‌شوند، نسبت به فعال‌سازی رمز پویا برای کارت و دریافت رمز دوم یک بار مصرف اقدام کنند.
مشتریان گرامی قادر خواهند بود برای فعال‌سازی رمز پو
1- مراجعه به نزدیکترین شعبه و اخذ رمز موبایل بانک 2- مراجعه به لینک مربوطه در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir/mobilebank و نصب برنامه بر روی تلفن همراه 3- ورود به سامانه
با مشاهده رسید چاپی یا با اخذ صورتحساب از شعبه ، اینترنت بانک و موبایل بانک و مشاهده توضیحات آن می توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. در صورت وجود ابهام به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمایید.
برای اصلاح دسترسی های بانکداری مجازی به نزدیکترین شعبه بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید
برای استعلام حواله پایا داشتن شماره پیگیری حواله ،دانستن بانک مبدا و مقصد و مبلغ دقیق حواله الزامی است . اگر اطلاعات فوق را دارید می توانید با شماره 82890 کلید 2 تماس حاصل فرمایید.
1- انتقال وجه بین حساب های پاسارگاد 2- انتقال وجه پایا و ساتنا 3- انتقال وجه کارت به کارت 4- اخذ صورتحساب و مانده حساب و کارت 5- پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه و... .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید .https://www.bpi.ir/mobilebank