- 1. در بانکداری مجازی --> قسمت کارت --> کارت های من --> در ستون عملیات انتخاب گزینه ... --> انتخاب "مدیریت نوع رمز دوم" و تایید رمز دوم یک بار مصرف به عنوان نوع رمز دوم کارت برای کارت مورد نظر
توجه:
- درصورتیکه ستون عملیات قابل مشاهده نیست، بزرگنمایی نمایش اطلاعات را در صفحه مرورگر خود تنظیم نمایید.
- با توجه به اینکه درحال حاضر رمز پویا جایگزین رمز دوم ثابت (ایستا) شده است، از غیرفعال کردن و استفاده از رمز دوم ثابت خودداری فرمایید.
* (پس از فعال سازی آیکون مربوطه به رنگ سبز تغییر می کند.)
و یا از مسیر :
-
موبایل بانک (همراه بانک) --> قسمت سایر --> عملیات کارت --> گزینه فعال/غیرفعال سازی رمز یک بار مصرف کارت --> فعال نمودن گزینه رمز یک بار مصرف برای کارت مورد نظر
۳- شما می توانید با مراجعه حضوری به شعبه های بانک پاسارگاد، نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام کنید.
-
پس از فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف از طریق یکی از مسیرهای فوق الذکر، شخص می تواند در زمان خرید
کالا و خدمات بر روی درگاه های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک(همراه بانک) از طریق منوی کارت موبایل بانک(همراه بانک) --> رمزپویا --> انتخاب گزینه "دریافت رمز پویا" نسبت به دریافت رمز پویا اقدام نماید.
دریافت رمز پویا از طریق کد دستوری (USSD) به صورت #720* :
-
بانک پاسارگاد در اقدامی جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات کارت آنها، امکان دریافت رمز از طریق شمارهگیری کدUSSD را نیز فراهم کردهاست. به این ترتیب که پس از فعالسازی دریافت این خدمت از طریق سامانههای ذکر شده، با شمارهگیری کد دستوری #720* ، انتخاب گزینه 6 (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفنهمراه مشتری پیامک خواهد شد.
همچنین جهت ایجاد سهولت بیشتر در دریافت رمز پویا و افزایش امنیت در پرداختهای غیرحضوری، امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک نیز فراهم شده است. از این پس دارندگان کارتهای نقدی بانکپاسارگاد، در هنگام انجام تراکنشهای غیرحضوری، با فشردن دکمه «درخواست رمز پویا» در درگاههای پرداخت، رمز دوم پویا را بهصورت پیامک دریافت خواهند کرد. در این روش رمز دوم پویا به شماره تلفنهمراه ثبت شده در سیستم بانکی ارسال خواهد شد.
مشتریانی که به هر دلیلی پیامکهای ارسالی از سوی بانکپاسارگاد (پیامکهای واریز وجه، برداشت وجه و ورود به سامانههای بانکداریالکترونیک) را دریافت نمیکنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کردهاند، جهت اصلاح و ثبت صحیح شماره تلفنهمراه خود باید به شعبههای این بانک مراجعه کنند.