با سامانه پرداخت تلفنی بانک پاسارگاد میتوانید بسیاری از عملیات بانکی مبتنی بر کارت خود را تنها از طریق یک خط تلفن انجام دهید. کلیه دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، می توانند از خدمات سامانه پرداخت تلفنی بانک پاسارگاد بهرهمند شوند.
خدمات سامانه پرداخت تلفنی بانک پاسارگاد:
1. پرداخت قبض (کلید 1)
-
1.1 پرداخت کلیه قبوض (کلید 1)
-
1.2 پرداخت قبض تلفن همراه با شماره تلفن (کلید 2)
3. دریافت موجودی کارت (کلید 3)
4. دریافت صورتحساب کارت (کلید 4) ]فقط کارت پاسارگاد[
-
4.1 دریافت سه گردش آخر کارت
-
4.2 فکس صورتحساب کارت
5. کمک به مؤسسات خیریه (کلید 5)
6. پیگیری تراکنشها (کلید 6)
-
6.1 پیگیری قبض پرداخت شده
- 6.2 پیگیری سه قبض آخر پرداخت شده
7. مسدود کردن کارت (کلید 7) ]فقط کارت پاسارگاد[
8. تغییر کارت جاری (کلید 8)
9. خروج از سیستم (کلید #)
نکته 1: پس از ورود به سیستم، موجودی کارت، خوانده می شود و پس از انجام تراکنش نیز می توان با استفاده از کلید 3 موجودی پس از تراکنش را نیز دریافت کرد.
نکته 2: فکس صورتحساب کارت شامل 10 مورد آخر می باشد.
نکته 3: در پیگیری تراکنشها، شامل موارد پرداختی از طرف تمام سامانههای بانکداری مدرن می باشد، سامانههای اینترنت بانک، وبسایت پرداخت اینترنتی، موبایلبانک، تلفنبانک.
نکته 4: در همه مراحل با وارد کردن کلید مربع می توانید از ادامه انصراف دهید و حتی از سیستم خارج شوید.
از کجا شروع کنیم ؟
1. ورود به سیستم پرداخت تلفنی با شماره کارت و رمز دوم کارت است، لذا جهت بهرهمندی از این خدمت، باید رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت خود را دریافت نمایید. جهت دریافت رمز دوم می توانید با مراجعه به ATM بانک خود، اقدام به ثبت و یا تغییر رمز دوم بپردازید.
2. پس از دریافت رمز دوم کارت از ATM، از طریق برقراری تماس با شماره 82891111 و فشردن کلید 2 می توانید از امکانات سامانه بهره مند شوید. |