1- صفحات بانکداری مجازی از نظر طراحی و چیدمان اجزا جذاب است.
|
|
2- محیط بانکداری مجازی کاربر پسند است.
|
|
3- استفاده از سایت بانک و بانکداری مجازی خسته کننده نمی باشد.
|
|
4- منوهای دسترسی به خدمات بانکداری مجازی به صورت واضح و ساده است و من می توانم به راحتی از این خدمات استفاده کنم.
|
|
5- فهم اطلاعات و متن های نوشته شده در بانکداری مجازی بانک راحت و آسان می باشد(ساده بیان شده اند).
|
|
6- خدمات بانکداری مجازی در مقایسه با زمانی که من برای اولین بار شروع به استفاده کردم ارتقا یافته است.
|
|
7- خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد در مقایسه با سایر بانک ها کاملتر و به روز تر می باشد.
|
|
8- سایت بانک و بانکداری مجازی همه زمانها فعال بوده و همیشه کار می کند.
|
|
9- من می توانم در هر زمان و هر جا از طریق بانکداری مجازی به خدمات بانکی دسترسی داشته باشم.
|
|
10- در مقایسه با بانکداری سنتی استفاده از بانکداری مجازی موجب صرفه جویی در وقت می شود.
|
|
11- استفاده از بانکداری مجازی باعث شده مبادلات بین بانکی به صورت الکترونیکی و آسان تر انجام گیرد.
|
|
12- ورود به بانکداری مجازی راحت و سریع است.
|
|
13- در هنگام استفاده از بانکداری مجازی، اتصال من به این سیستم بدون قطعی انجام می گیرد.
|
|
14- تراکنش های مالی بدون معطلی و به صورت موفق انجام می شوند.
|
|
15- سرعت جریان مبادلات مالی بر بستر بانکداری مجازی سریع تر از کانال های بانکداری سنتی(شعبه محور) است.
|
|
16- پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات بانکداری مجازی به سرعت انجام می گیرد.
|
|
17- بانکداران بانک پاسارگاد اطلاعات و آموزش های لازم جهت استفاده از بانکداری مجازی را به مشتریان ارائه می دهند.
|
|
18- من از سیستم امنیتی بانکداری مجازی راضی هستم.
|
|
19- اطلاعات محرمانه مشتریان به صورت امنی از بانک به مشتریان منتقل می شود.
|
|
20- من به حفاظت حریم خصوصی کاربران توسط بانکداری مجازی اعتماد دارم.
|
|
21- بانک به صورت مستمر سیستم بانکداری مجازی را برای ارتقای امنیت داده های کاربران ارتقا می دهد.
|
|
22- من فکر می کنم که تصمیم درستی برای استفاده از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد گرفته ام.
|
|
23- تجربه ای که من از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد داشته ام رضایتم را فراهم کرده است.
|
|
24- در مقایسه با سایر بانکها از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد راضی هستم.
|
|
25- من به استفاده از خدمات بانکداری مجازی ادامه می دهم حتی اگر بانک هزینه هایی را برای این خدمات اعمال کند.
|
|
26- بر پایه تجربیاتم، من استفاده از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد را در آینده ادامه می دهم.
|
|
27- من بانکداری مجازی را به دیگران(دوستان ، اقوام و مشتریان) پیشنهاد می دهم.
|
|
28- اگر کسی از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد انتقاد کند، من به جنبه های مثبت این خدمات اشاره می کنم.
|
|
29- اهمیت و نقش هر کدام از عوامل در ایجاد انگیزه برای شما در استفاده از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد چقدر است؟
|
بسیار زیاد
|
زیاد
|
کم
|
بسیار کم
|
بی تاثیر
|
29-1 امنیت بالای بانکداری مجازی
|
|
29-2 کمک به حفظ محیط زیست از این طریق
|
|
29-3 دسترسی شبانه روزی در همه نقاط
|
|
29-4 هزینه اندک استفاده از این خدمات
|
|
29-5 پوشش کامل نیازها و خواسته های بانکی
|
|
29-6 سایر دلایل و نیازها
|
|