سه شنبه  21  آذر  1396

نظر سنجی بانکداری مجازی

مشتری گرامی همانطوری که مستحضر می باشید استفاده از بانکداری الکترونیک، مزایا و محاسن بسیار زیادی از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش مسافرت های شهری، کاهش آلودگی محیط زیست و ... دارد، از طرف دیگر به دلیل افزایش روزافزون استفاده و استقبال مشتریان بانک از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، این بانک را برآن داشت تا توجه ویژه خود را نسبت به این خدمات بیشتر نماید. برای این منظور پرسشنامه ای جهت بررسی میزان رضایت شما از کیفیت بانکداری مجازی تهیه شده است. شما می توانید با توجه به تجربیاتی که در طول مدت استفاده از « خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد » بدست آورده اید، به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. (پاسخگویی به سوالات بیش از 5 دقیقه زمان بر نخواهد بود.) با تشکر فراوان روابط عمومی بانک پاسارگاد

* جنسیت

* سن

* تحصیلات

* محل سکونت

* مدت زمانی که شما از بانکداری مجازی(اینترنت بانک) بانک پاسارگاد استفاده می نمایید چقدر می باشد؟

* به جز بانکداری مجازی ( اینترنت بانک ) بانک پاسارگاد از خدمات اینترنت بانک سایر بانک ها هم استفاده می فرمایید؟

خواهشمند است با توجه به تجربیاتی که در مدت کار با « بانکداری مجازی بانک پاسارگاد » داشته اید به سوالات زیر پاسخ دهید
عنوان
بسیار مخالف
کمی مخالف
نظری ندارم
کمی موافق
بسیار موافق
1- صفحات بانکداری مجازی از نظر طراحی و چیدمان اجزا جذاب است.
2- محیط بانکداری مجازی کاربر پسند است.
3- استفاده از سایت بانک و بانکداری مجازی خسته کننده نمی باشد.
4- منوهای دسترسی به خدمات بانکداری مجازی به صورت واضح و ساده است و من می توانم به راحتی از این خدمات استفاده کنم.
5- فهم اطلاعات و متن های نوشته شده در بانکداری مجازی بانک راحت و آسان می باشد(ساده بیان شده اند).
6- خدمات بانکداری مجازی در مقایسه با زمانی که من برای اولین بار شروع به استفاده کردم ارتقا یافته است.
7- خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد در مقایسه با سایر بانک ها کاملتر و به روز تر می باشد.
8- سایت بانک و بانکداری مجازی همه زمانها فعال بوده و همیشه کار می کند.
9- من می توانم در هر زمان و هر جا از طریق بانکداری مجازی به خدمات بانکی دسترسی داشته باشم.
10- در مقایسه با بانکداری سنتی استفاده از بانکداری مجازی موجب صرفه جویی در وقت می شود.
11- استفاده از بانکداری مجازی باعث شده مبادلات بین بانکی به صورت الکترونیکی و آسان تر انجام گیرد.
12- ورود به بانکداری مجازی راحت و سریع است.
13- در هنگام استفاده از بانکداری مجازی، اتصال من به این سیستم بدون قطعی انجام می گیرد.
14- تراکنش های مالی بدون معطلی و به صورت موفق انجام می شوند.
15- سرعت جریان مبادلات مالی بر بستر بانکداری مجازی سریع تر از کانال های بانکداری سنتی(شعبه محور) است.
16- پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات بانکداری مجازی به سرعت انجام می گیرد.
17- بانکداران بانک پاسارگاد اطلاعات و آموزش های لازم جهت استفاده از بانکداری مجازی را به مشتریان ارائه می دهند.
18- من از سیستم امنیتی بانکداری مجازی راضی هستم.
19- اطلاعات محرمانه مشتریان به صورت امنی از بانک به مشتریان منتقل می شود.
20- من به حفاظت حریم خصوصی کاربران توسط بانکداری مجازی اعتماد دارم.
21- بانک به صورت مستمر سیستم بانکداری مجازی را برای ارتقای امنیت داده های کاربران ارتقا می دهد.
22- من فکر می کنم که تصمیم درستی برای استفاده از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد گرفته ام.
23- تجربه ای که من از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد داشته ام رضایتم را فراهم کرده است.
24- در مقایسه با سایر بانکها از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد راضی هستم.
25- من به استفاده از خدمات بانکداری مجازی ادامه می دهم حتی اگر بانک هزینه هایی را برای این خدمات اعمال کند.
26- بر پایه تجربیاتم، من استفاده از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد را در آینده ادامه می دهم.
27- من بانکداری مجازی را به دیگران(دوستان ، اقوام و مشتریان) پیشنهاد می دهم.
28- اگر کسی از بانکداری مجازی بانک پاسارگاد انتقاد کند، من به جنبه های مثبت این خدمات اشاره می کنم.
29- اهمیت و نقش هر کدام از عوامل در ایجاد انگیزه برای شما در استفاده از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد چقدر است؟
بسیار زیاد
زیاد
کم
بسیار کم
بی تاثیر
29-1 امنیت بالای بانکداری مجازی
29-2 کمک به حفظ محیط زیست از این طریق
29-3 دسترسی شبانه روزی در همه نقاط
29-4 هزینه اندک استفاده از این خدمات
29-5 پوشش کامل نیازها و خواسته های بانکی
29-6 سایر دلایل و نیازها
نتیجه :