بانک پاسارگاد با اعتقاد و باوری راسخ، «مسئولیتهای اجتماعی» را به عنوان رویکردی متعالی به کسب و کار همواره مدنظر قرار داده است و مجموعه استراتژیها و سیاستهای کلان بانک در حوزههای گوناگون مشتریان، سهامداران، همکاران، جامعه و ...در چارچوب این نگاه مسئولانه تنظیم شده و مضاف بر این بهصورت پیوسته اقدامات و فعالیتهای متنوع و گستردهای را در بخشهای مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمکهای انساندوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام میرساند.
لذا، ایجاد و نهادینهسازی فرهنگ غنی پاسارگادی در همه سطوح و ارکان، حذف فاصله بین مشتری و بانکدار، تدارک فضای مناسب برای حضور مشتریان در بانک، ارائه خدمات بانکی به مشتریان با نهایت احترام، ایفای نقش موثر در حرکت اصولی و هدایت صنعت بانکداری در جهت توسعه بانکداری الکترونیکی، پرچمداری در بسیاری از حوزههای تخصصی صنعت بانکداری و کمک به تامین منابع طرحهای عمرانی بزرگ و ملی، تنها برخی از جلوههای این رویکرد جامع است.
بانک پاسارگاد ایمان دارد سازمانی که پایبند مسئولیتهای اجتماعی خود است، لاجرم آنچه درست است را انجام میدهد، از تصمیمگیریهای خودسرانه و ناثواب گریزان است و با بهرهمندی از خلاقیت و نوآوری و طرد روشهای منسوخ، نویدبخش پیشرفت و تعالی خود و جامعه خواهد بود.